טיפים לאימון כושר מוצלח

אין ספק שכל אימון כושר, דורש מאיתנו השקעה ונכונות להצליח. איך נוכל לגרום לאימון שלנו להיות אפקטיבי יותר וגם מוצלח?
אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הטיפים המושלמים שלנו וגם ליישם אותם באימון הבא שלכם.

טיפ מס' 1 – אל תוותרו על המוזיקה

במידה ואתם רוצים להוציא כמה שיותר אנרגיה וגם לצאת מרוצים מהאימון, עליכם לבנות פלייליסט שיהיהתואם למטרות שלכם. בדקו איזה סוג של מוזיקה אתם אוהבים. זה יכול להיות מוזיקה של טרנסים, מוזיקה שחורה וטכנו וכו'.

טיפ מס' 2 – בצעו תרגילים מורכבים וגם תרגילים מבודדים

תרגילים מורכבים אחראיים על חיזוק הגוף כמכלול. יש כל מיני תרגילים כאלה בהם, סקוואט, לחיצת כתפיים, בנץ' פרס ועוד.תרגילים מבודדים להבדיל מתרגילים מורכבים, עובדים בצורה ממוקדת על השרירים עצמם. דוגמאות לתרגילים כאלה הם, כפיפת מרפקים, פשיטת ברכיים,הרחקת כתפיים אופקית וכו'. אם תבחרו לשלב בין שני הסוגים של התרגילים, אתם תרגישו שינוי וגם ההתפתחות שלכם תהיה מהירה יותר.

טיפ מס' 3 – אל תחששו לשנות את האימון

עליכם לגוון ולשנות את האימון שלכם. כך תוכלו לאלץ את הגוף להסתגל לעומס שונה וכך תאתגרו אותו עוד יותר. כאן נציין דבר חשוב – ככל שיהיה יותר אתגר, כך גם יורגש יותר שיפור בכושר הגופני שלכם.

טיפ מס' 4 – עשו את האימון עם פרטנר

אין ויכוח לגבי זה. ההמלצה היא להתאמן בזוג ומדוע? כי זה פשוט עובד הרבה יותר טוב וזה נכון במיוחד אם אתם אנשים שיש להם בעיות מוטיבציה או שאתם אנשים עם לוח זמנים עמוס.

טיפ מס' 5 – תעבדו לפי תכנית אימון מסודרת

כאשר תעשו זאת, אתם תראו כיצד תוכלו לעקוב בקלות אחר תהליך ההתקדמות שלכם. אם אין לכם תכנית אימון,תמיד תוכלו להיעזר במאגרי תרגילים חינמיים הנמצאים באתרים העוסקים בכושר גופני וספורט.

טיפ מס' 6 – אל תוותרו על הצבת מטרות

מטרות הן יעד מדיד. על כן, כאשר אתם מגדירים כמות אימונים בשבוע, אתם לא מגדירים מטרה אלא אתם מגדירים אמצעי להשגת המטרה.דוגמאות למטרות הן, משקל יעד שתרצו להרים, אחוז שומן שתרצו להוריד, היקפים בס"מ שתרצו להגיע אליהם וכו'.כאן נציין שאם המטרה או המטרות שלכם חשובות עבורכם, הרי שאתם תעשו הכל על מנת להשיג אותן.

טיפ מס' 7 – רכשו ציוד כושר מומלץ

אתם לא חייבים להקים חדר כושר בבית ולרכוש מכשירים באלפי שקלים על מנת להתאמן, אבל כן מומלץ שיהיה ברשותכם ציוד כושר כמו, סט משקולות, רצועות אימון, מזרן פעילות, חבל קפיצה וכו'.

טיפ מס' 8 – הרבו בשתיית מים כאשר אתם מתאמנים

כאשר אתם עושים פעילות גופנית, עליכם להיות עם בקבוק מים. אתם צריכים לשמור על עצמכם רווים במהלך האימונים. ההמלצה היא לשתות 2 עד 3 ליטרים של מים ביום. כאשר הגוף יהיה רווי במים, יהיה אפשר להשיג את המטרות הגופניות וכמו כןחילוף החומרים יהיה תקין וגם הערנות תהיה במקסימום.