גיוס ליחידות מובחרות: 5 הדרכים להשגת כושר לקראת גיוס

צעירים רבים אשר מבקשים להתגייס ליחידות מובחרות, רוצים לשפר את היכולות הפיזיולוגיות שלהם לפני תחילת השירות בצבא. לשם כך, יש מגוון דרכים (ולא מעט כלים טכנולוגיים), אשר יכולים לעזור במטרה. אז אם אתם ממש לפני גיוס ורוצים לדעת איך להיכנס לכושר, אסור לכם לפספס את הכתבה הבאה!

הצטרפות לקבוצת ריצה כדי להתמיד ולפתח סיבולת לב ריאה

הצטרפות לקבוצת ריצה היא דרך נהדרת לשפר את היכולות האירוביות שלכם ולהגיע מוכנים ללשכת הגיוס. ישנם מגוון של קבוצות ריצה אשר מאפשרות לאנשים מהשורה להצטרף אליהם במטרה לשפר את היכולות הקרדיו וסקולריות שלהם ולכן מומלץ להצטרף לקבוצה אשר נמצאת בסמוך לאזור המגורים שלכם. ניתן גם להתחיל ולרוץ לבד אולם בהחלט יש משמעות בחבירה לרצים נוספים.

השתמשו בכלים טכנולוגיים שנמצאים בהישג ידכם

כאשר לרבים מאיתנו יש סמארטפון שמחובר לשעון או לצמיד חכם, זה יהיה פשוט חבל לוותר על ההזדמנות ולא לרתום את הטכנולוגיה לצרכים שלכם. כיום יש מגוון של אפליקציות אשר מגיעות עם השעונים החכמים (או אשר ניתנים להורדה בחנויות האפליקציות ללא עלות), ואשר עשויות לעזור בבנייה של תוכנית אימונים אישית אשר מתאימה לצרכים שלכם. אלו לא חייבות להיות התוכניות המהירות ביותר ולכן כדאי להקדים ולהתחיל את האימונים

הירשמו לחדר כושר במידת הצורך

בחדר כושר רבים ישנם תוכניות אשר מותאמות למתאמנים צעירים ואשר עשויות להתאים גם לכם. כדאי לנצל את המתקנים השונים אשר עובדים על פיתוח השרירים והעוצמה של הכוח המתפרץ בכדי להגיע בכושר לטירונות. בנייה נכונה של השרירים עשויה גם למנוע פציעות רבות ולכן חשוב שתעשו זאת בהדרגה ותוך התרכזות תחילה בשרירי הליבה אשר נמצאים במרכז מגוון של אימוני ספורט בזמן השירות הצבאי הבא עליכם לטובה.

הקפידו על בניית תפריט מותאם אישית

כדאי לזכור שהגוף שלכם לא יוכל לעמוד בעומס של אימונים אם לא תתייחסו אליו בהתאם. לכן, בנו לעצמכם תוכנית תזונה אשר תלך ביחד עם תוכנית האימונים ותאפשר לגוף שלכם לקבל את הקלוריות שאותו הוא וצריך בכדי לשרוף אנרגיה. נסו להקפיד על קלוריות מורכבות והימנעו מקלוריות ריקות אשר יתפרקו בגוף בזמן קצר מדי. בנוסף, הקפידו על שתייה של נוזלים לאורך כל האימון וצריכה של חלבון איכותי לבנייה של השרירים שלכם.

ומה לא לעשות?

אל תחכו לרגע האחרון בכדי להגיע לכושר שבו שאליו אתם שואפים להגיע. כושר קרבי הינו תולדה של שבועות ואף חודשים של אימונים ולכן אסור להעמיס על הגוף בתוך זמן קצר ריצות ארוכות מדי או אימונים קשים ללא כל הכנה מוקדמת. בנוסף, חשוב גם לא להשתמש בנעליים אשר לא מותאמות לריצה לצורך אימוני ריצה או לחפף בתזונה – כל הדברים האלו עלולים לפגוע בהכנות ולכן יש להימנע מהם באופן נחרץ