כל שנה אנחנו מתאמנים בצורה מאד מסודרת ומוקפדת, דואגים לטפל בעצמנו ולאכול כמו שצריך ובכל זאת משהו קורה לנו בתקופה הקרובה למירוץ (שבוע-שבועיים-יומיים לפני).

לתופעה הזו יש שם – אנרגיה!

רובנו לא מכירים אותה מספיק ולכן מתעלים אותה למקומות לא רצויים כמו: לחץ, מתח וחוסר בטחון.

בכדי שתוכלו לתעל את האנרגיה למקום הנכון עליכם להתמקד בדברים הנכונים לקראת המירוץ.

לשם כך הכנתי עבורך רשימת צ'ק ליסט שאותה אתם מחוייבים לבצע אחד לאחד.

באמצעות הרשימה אתם תגיעו מוכנים למירוץ, תרגישו מלאי אושר, מוטיבציה ואנרגיה חיובית שתהפוך אתכם למי שאתם – WERUN RUNNERS.

מרגע זה והילך הרפו ושחררו הכל, תנו לתוצאה להתקרב אליכם תוך כדי הריצה ואל תרדפו אותה.

הגוף שלכם יודע שביצעתם עבודה מופלאה לאורך כל התקופה ושאתם פשוט סומכים עליו ועל המסלול.

טיפ אחרון: קבעו שעת מפגש ונקודת מפגש להתכנסות אחרי המירוץ!